Sunday, January 17, 2010

::sanggup ye mereka:::

urm...
baru2 ni banyak aku terbace dlm paper about manusia2 yg xde hati n perasaan (maaf andai terkasar bhse) yg membuang ayahnya tnpa memikirkan dosa pahale...nthla..aku mmg xleh dgr pasal benda2 mcm ni...
hati aku cpt tersentuh..sanggup ye mereka buang ayah mereka??x sedar ke...tnpa ayah tu xkan depa hidup kat dunia ni...if ayah tu menyusahkan jer....tp pk2 la..itu ayah kiter....xkan sbb nak jaga hati istri or suami kiter..kiter nak buang org yg jga kiter dr kecik...mmg x masuk akal..istri or suami leh berganti(jgn gnti sesuka ati k)...kalo ayah or ibu kiter???sape leh ganti???adui..kdg2 pk ader jugak manusia mcm ni....suke2 tglkan ayh ibu depa...org yg xde mak or ayah sedih..nak ayh n mak..tp yg ader ni x reti bersyukur ker??nthla...semoga orang2 yg tinggalkan ibu bapa mereka ni diberi hidayah oleh Allah supaya kembali ke pangkal jalan...apepun...sy syg mak ayh sy..sbb mereka la aku kat dunia ni..leh hidup sht..(smpai terlebih sht)...n sbb depa la aku dok kat Universiti ni..sbb impian aku masuk u ni utk balas jase mak ayh aku..aku nak tlg depa idup sng...I LOVE MY MUM N MY DAD SO MUCH!!..4 EVER N EVER...




 maaf..muke ku wanted..so xleh dpamerkan lg dsitu..lalala~



yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: