Saturday, January 16, 2010

::putrajaya??:::

dgn ati yg sedih mlm td...dier mengajak aku kua..sbb dier thu aku mcmane..lg dibiar dok bilik tu..lg truk aku menangis...huhu....kami g ronda ke putrajaya...yela..tu je tmpt bleh pegi lepak sbb dekat..
kami pusing2 putrajaya tu...dhtu duduk kat dataran tu..bersembang pasal hidup..psl mase depan...seronok sgt...tgk budak2 main dpn kami dgn dtemani ibu bapa mereka..insyaAllah...1 hr nnt kami pun nak jd mcm tu..bwk anak2 kua berjalan..bermain.(ecece..sedikit gtl dsini)...tp x kisah la..time tu kami dpt luahkan ape yg ader dlm ati kami...kami berdua melepak smpai kul 10 lbh...sbb aku ni jnis x ske balik lwt sgt..aku ajk dier balik..sbb time tu perut kosong lg..x mkn ape2 lg...so..utk balik kami dh tersalah jalan..hehe...ikut jln jauh...ikut hgway..smpai ke serdang rupenye kami...siap jumpe hospital serdang lagi...but x kisah la..jnji kami smpai....
then..smpai bangi kami cr kedai mkn..so kami decide nak singgah mkn kat soho restoren jer....order nsi putih with teluk bistik n tomyam campur...layan je...even x sesedap kat  my best2 restoren..BBB TOMYAM..yeay..hehe..urm air plak kami order laici kang..sbb dier nak sejuk kan badan yg tgh x brape sht..(demam x ok lg..tp snggup bwk aku kua tngkan ati)..thanks kamoo..kiter syg kamoo sgt2 tau...smntara tgu mknn smpai yg agk lwt tu..kami siap order otak2..best la jgk n agk pedas..tp blasah jer..sbb mmg dh ske sgt...huhu..selesai mkn kami trus balik..itupun jam dh tunjuk pukul 12 tghmlm...
huhu...papepun dier buat aku enjoy..tlg ilangkan kesedihan yang aku alami sebelah petangnye...kps dier...time kasih...i luv u so much....
ni sikit pic yg smpt dsnap..sbb btry kamera abis trus..huhu...

dier yg tidak sihat..sian kamoo


budak ni smpt tgk kamera..hehe


kami...luv him so much...

kami lagi..yeay..hehe




yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: