Sunday, January 17, 2010

:::pulang ke sarang:::

aku telah kembali ke UKM...
msuk je pintu UKM mind dh set akan berlaku ketensyenan...
huhu....
nak wat cmane...tempat blaja aku..kena abiskan 1 sem jer lg ni..yg x smpai 4 bulan ni..pas ni ko melepak la lame2 ye cik eya oi..(berkata kpd dri sndiri)...ekeke
slps kejadian aku x jd balik umah aku..akak aku dengan berbesar ati ajak lepak umah dier...yeay...ok gak..xdpt jmpe mak abh..but..aku still ader akak, abg n abg ipar dekat ngan aku..seremban nun..so ptg smlm aku with him g seremban...akak aku belum smpai lagi time tu..(dier dr umah mertuanya di palong 8)...so aku ngn dier wat kptsn g lepak jusco dlu..beg kami anta dlu dluar umah akak aku..mls nak usung..smpai2 jusco g mencari tiket wyg dlu..huhu..ader org nak belanja..pegi2 tgk org dh ramai area tu..dgn kuase mate yg ader..(wlpun sdikit rabun)..dpt gak ak tgk skrin yg kluakan cerita pe yg der ritu..mmg plan akak n abg ipar aku nak ajk tgk adnan sempit..huhu..tgk2 tiket full smpai mlm...aku call akak aku ckp tiket full smua..akak aku time tu dh smpai t1 utk mngambil hphone abg ipar ak yg dianta baiki ritu..so dier tgk tkt kat wyg dsitu..huh..nasib ader...but tiket 6.50 ptg..n pada ketika itu aku n dier msih d jusco...ku sangka pns smpai ke mlm..rupenyer ptg tu dlm kami syok2 jln dlm jusco tu ari ujan..gelabah gak...jam dekat 6.50 but kmi kat jusco lg..nak redah cnfirm lenjun punyer..huhu..pk punye pk ternampak cab...so amik no fon yg tertera kat cab tu..then call utk dptkan teksi(melayang rm10),.huhu..kire dh slmt la tu...tp otw nak ke t1 tu jem plak jalan..nsib uncle tu pndai mencilok(bkn cilok brg k) but cilok jalan..kirenya kami smpai wyg tu dh stat dlm 15 minit..akak aku tglkan tkt kmi kat si penjaga pintu...msuk2 je tgk smua org tgh gelak..waaa...mcm best je cite ni....even my bf x minat tgk citer melayu dier pun leh lyn citer tu...tergelak2 jer aku tgk die....hahaha..mmg best citer tu..gelak smpai pecah perut (ok pe pecah perut..kecik skit perut aku ni..ekeke)...mmg best la..jrg citer melayu ak ckp best ni...but citer ni btol2 leh ilangkan tensyen sbb asyik terkekek jer kmi dlm wyg tu..aku bg thumbs up kat cite ahmad idham ni( pengarah dier k)...best..abis wyg ronda2 t1 then balik..singgah jusco utk amik moto dier balik...mlm tu just melayan cite dtv smbil mengadap nugget with fries...x kisah la mgu ni xdpt balik..yg pasti mgu ni akan ku balik umah..waaa..x sbr..miss u all......
.
.
.
.
.
.
.
k la...
mate mcm menunjukkan aku perlu tdo..(wei..dh ptg...ingt pesan abh...pas asar jgn tdo lg)...maaf abh..eya lth sikit..br merempit dr n9..huhu.....
daaa......

menidurkan diri sendiri...
zzzzz..........
ooo...jap..yg pling penting aku dh dpt buah hati ku kembali setelah 3 mgu tertingal di umah akak aku....
buah hati ku ni lah pendorong n semangat aku nak tdo....cyg kamu buah hati ku cyg.....

my lubly bantal...xde mu tido ku x lena...




yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

2 comments:

Anonymous said...

bantal 2 seyes bucuk..
aku dh pernah gune.. wakaka

nUr FaTiHaH.... said...

ceh....busuk2 pun ramai org nak tau...