Monday, January 18, 2010

:::malam yg sepi + hati yg risau:::

baru berborak dengan dier kat telefon..rini x jumpe..so bergayut jer la...
rase terharu...
nthla...dua2 akhirnye menitiskan air mata...thanks dier..sgup awk ngalirkan air mate utk sy lg mlm ni...sbb knp awk mengalirkan air mata tu kiter smpan bersama yer..yg pasti..kita tunaikan apa yg kiter inginkan..
n malam ni jugak rase x sedap ati...
mcm menyesal jugak x balik umah arini...
td pg mak msj..tnye balik ke x rini...tp aku jwb x..mak ckp mak dpt mc 2 hr..myb mak ske kalo aku ader temankan dier kat umah..
mak sakit skrg...aku sedih glr...aku x dpt jmpe mak lg 2 mgu ni...
mak mc sbb "bnda" tu membuat mak sakit...
mak ckp berdenyut2...sampai sakit 1 bdn mak...aku risau...
knp apoiment hospital tluk intan tu lambat sgt...
mlm ni..aku call adikku faiq....
dhtu tnye mak abh tgh watpe...faiq ckp mak abh g hospital...
mak sakit lg....
aku thu...mak sakit sgt tu..kalo x,mak x kan g hospital mlm2 mcm ni...siap ana temankan mak lg..
ati aku bertambah risau...
aku berdoa kepadaMu ya Allah..jauhkan mak aku dr penyakit berbahaya itu...
sembuhkn sakit mak aku....berikan beliau kesihatan yang baik....amin ya rabbal alamin....
semoga mak cepat sihat...
tp..
aku tahu...
ini dugaan drMu ya Allah....
Allah xkan beri dugaan yg x mampu dtangung seseorang....
semoga dugaan ini mampu dharung oleh mak n kami sekeluarga...
amin.....




yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: