Sunday, March 28, 2010

:::sayer windu kamu:::

sayer rindu kamu...
yer...teramat2 rindu....
Publish Post


1st yg i rndu...
onLY my MUM
ibu n shbt aku dunia akhirat...miss u so much...kuat membebel..but kdg2 bile lame x dgr itu yg jd rndu..
kpd my mum..jaga diri anda..semoga mak cpt sht...love u....

2nd
My LubLy daD...
ye...abah yg penyayang...rindu dgn panggilan INTAN BESAR yg abah gelarkan eya..aisssh..miss u abh...abh yg slalu jd tukang pujuk aku kalau mrajuk ke ape...ske tunjuk ksh syg dier...ye...eya bertuah memilikimu sbg abah....

FARIZA
akak yg tegas..but sorg yg prihatin kat adik2 dier...almaklumlah akak yang sulung....thanks coz jd akak yg baek utk kami wlupun kdg2 agak malas wat keje rumah..wakaka..


FARISHUKRI
bro aku dunia akhirat..otaknye yg giler2 kadang membuat orang rimas...n kdg2 itu yg slalu diingati..slalu jd manusia yang ditunggu utk balik kerumah coz pling suke melayan kerenah dak2 laki dlm umah tu...apepun..ko abg aku eki...aku x leh buli ko..tp slalu dibuli oleh ko...huhu

FARZANA
adik pmpuan pertama aku..agak gedix...kdg2 tgk mcm playgirl jer ader..mklumla..muka manis..ada lesung pipit..senang wat orang tertarik...wakaka..papepun ko dak pling rapat dengan eya..sbb kiter membesar same2..smua same2...aku syg kamu...

FAIQ
adik lelaki yg perasan ensem..but..dier la tempat aku mengadu biasanya..agak garang ngan adik2...but ttp x sggup tgk adik2 kesusahan..otak giler2...menjadi kesayangan semua...smoga kamu ttp mcm ni smpai bile2...eya syg kamu

FARHAN
x byk ckp...x byk kire..tp skali dtg angin dier truk jgk..ske dengar HITZ FM...dier insan yg aku rase ske crite sglanya dengan aku..suke smbg ngan aku...ada smgat walaupun pnh gagal...papepun..chaiyOk2...kiter x bodoh..just kiter kurang pndai n kiter leh pandai kalo kite mahu..papepun ko mmg rajin la paan...jadi anak yg berguna yer kat mak abah...

FATEN ARIFFAH
dier ksygn abah...INTAN KECIK abah...mulut yg agak x cover line kdg2 menyakitkan ati faiq..kuat bermusuh dengan faiq..but faiq ttp jd abg ksygn dier...budak pandai math...jadikan faiq idola math kamu...semoga kamu berjaya dalam hidup..kekalkan prestasi pelajaran kamu yer...semoga leh jd ank kebanggaan smua..

FAISAL
si bongsu..si cenggeng..kuat nangis..xleh kalah dlm game....tp yg pasti slalu menang..budak nakal..tp otak cpt pickup...pernah terjadi terbaek antara kami smua adik bradik..kesayangan smua...papepun..eya syg kamu..

papepun jadi...eya ttp syg korang smua..yer..terlampau syg....kiter keluarga besar..kiter pernah susah..tp insyaAllah...satu hari nnt kiter x kan hdp ssh lg....itu janji eya...i love my femlY..love2 so mucH...


yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

3 comments:

.::WaNiE::. said...

yeahh chaiyok chaiyokkk

**dulu pun penah hidp susah, adik beradik ramai, my dad jek keje..alhamdulillah everthings getting better now :)

riefhan206 said...

sy pn syg teha jgk...huhu..kwn yg smkin rpat ngn ak..yg tau mensaiko ak..kwn yg bole mmbri advice kpd ak..kwn yg jujur n telus..n kwn bole berkongsi crita..even kte mule rapat pd taun 2..tp tu lg mngratkn kte..will miss u lalink..haha

nUr FaTiHaH.... said...

wani...
alhamdulillah...kami pun same..bile smua dh besar...ktorg rase more better..ktorg cube hadiahkan mak ayah dgn kjyaan ktorg...

rifhan:
yup...i syg u jgk...btol tu..even kiter br rapat..tp kiter mst leh rapat selamanye..aku cube yg terbaek a'an..will miss u 2 dear..ngee~