Tuesday, March 16, 2010

::kembali:::

salam..
kembali bersiaran..
urm..ader sorang membe ku yg menegur lame xde n3 bru..
ye CiK mYra ni ader n3 buatmu...hehehe...
urm..mggu lepas mensenyapkan diri..
balik umah di sungai besar....
coz...mak menghadapi dugaan besar dlm idup dier...
mak kena breast cancer..dh seminggu dlm wad..(still dlm wad mase aku menaip n3 ini)...
but..mak dh selamat menjalani operation khamis lepas..alhamdulillah..smua berjalan lancar...
hope..slps ni mak smbuh seperti sedia kala...anak mane nak mak dier sakit kan...
n aku skrg terpakse pulang ke UKM utk truskan perjuangan sisa2 terakhir pengajian ni..bulan 5 stat dOk umah je la...mak ckp..jgn risaukan dier..wat keje kamu..jgn pk sgt..nnt drh kmu naek....ye..tp aku sedih tinggalkan mak kat wad aritu slps 2 hr ak menjaga mak slps dier operate..skrg tgs menjaga mak di gilir2 dengan adik bradik pmpuan ku...xpela..dugaan buat kami sekeluarga....tp benda paling sayu bila tgk abah ari2 g tgk mak..nak balik mst cium n usap kepala mak...aish...sayu hati aku...seminggu dh abah tido dteman oleh adik n farhan...mak tenang je aku tgk...anak2 dier ni yg glabah....bertambah glabah time mak dlm dewan bedah...5 jam berlalu rase cam lame glr..mundar mandir ak dibuatnya smpai xde keje trun naik lif....huhu....

xpela...hope pasni mak sht spt slalu...
x kisahla dh xde 1..tp kami smua ada untk mak...
we love u mum...
forever n ever...

okla...
aku nak mulakan ape yg patut di setlekan....

daa.......

yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: