Tuesday, March 30, 2010

::hEpY n sAkit haTi padA hari yg sAma::

salam...
ye..smlm best..sbb dpt setllekan presentention utk projek pembangunan..
alhamdulillah..w/pun xdpt kump pertama terbaik..jd la dpt ke2..tu pun kurang 1.5 markah..but..alhamdulillah..bersyukur...korg smua terbaek la..dak2 SP boleh jadi pemaju pembangunan lepas ni...tp tula..berbaloi jugak kerjasama dengan aisyah,fendi,ayub n ipin...SUNVILLE PROPERTIES terbaek wok....x sia2 kiter dok berbincang hari2 kat library pusat smpai slalu kena tgr ngan cik Din..hehe..thanks kat cik din jgk sbb suke tlg kami n layan kerenah kami....

tp..

disebalik kesukaan aku smlm ader sum1 yg wat ak skit ati..nsib la group aku dah setle bentang..kalo x,mst ak g kat dpn tu dengan mud skt ati aku..yer..dier x ske aku bwk aisyah dtg bilik..dier ckp kami wat bsg..kepada org berkenaan.."banyak la ko..ko tu yg slalu wat bsg..xpK aku sbg rumet ko..x hormat aku..x hormat tetamu aku..sdgkan kwn2 ko dtg slalu tu sape slalu bkak pntu..sape yg terpkse jage dr tido..sdgkan ko tu sedap2 jer tido..bile aku terpkse bwk aisyah dtg bilik nak siap kan keje ko x ske..ko merungut2..plik aku..lain la aku mcm ko...wat mekak jer..ingat bgs sgt..name jer student kos agama...tp cara hormat pun x thu..amik ko..aku kua dr bilik tu skrg..angkut smua..aku check out trus..dok la ko dlm bilik tu sorang2..mekak2 la psg lagu n crite kuat2...ko kan suke...dr dok bilik ngan ko..bek aku dok umah akak aku..amik ko..cermin diri tu dulu sblm ckp pape ngan aku...pk la skit..aku dak final..byk keje..ko tu br 2nd year...x reti hormat senior...lg bek ko dok je utan..mekak la ko dlm utan tu sorang2..xde sape ggu ko..g kwn ngan moNyet tu..hah..i hate u..so much...sbb ko poyo...x reti hormat orang lain...i hate u damn much!!!"

hah..sekian..kalo ayat terkasar maap yer..ati tgh sakit sgt ni..x ske2....skrg aku aman dok seremban.n jika perlu jer aku g ukm tu..kepada ko my ex rumet yg poyos giler tu...satu je aku nak ingatkan ko..."hormat orang lain kalo nak orang lain hormat ko"....

p/s:gambar2 semalam nnt2 la aku masukkan..aku x tranfer lg...tiada dlm mud...
yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

9 comments:

.::WaNiE::. said...

alaaaaaa, apala x-rumet tu. dia boleh, u xleh ..mmg patut diajar gitu

stuckindat3 said...

munguk bonar dah pangai nye tuh, kalau de gambo letakkasi malu itu orang, kalau muka lawa aku akan kata, muka je lawa tapi perangai ya rabbi, kalau muka kurang lawa, akau kan cakap memang pon hahahahaha..rileks sudeh report kat kekasih kamu je sudeh~gud luck~

pelangi said...

uhukk... so sad.. dem

riefhan206 said...

wah..kerek gler xrom8 ak..kalo ak,bls blik.bru 2nd year..dh tnjuk kuang ajar..budget bagus..amik je fak agama..memalukan btol..aishhh..ak pn skit ati kalo dpt rom8 cmtu..sabo teha..nsb bek tggl sbuln lg..

nUr FaTiHaH.... said...

wanie:huhu..tu la..rase nak bakar jer bilik tu sblm kua ritu...

abg wan:haha..nnt dpt gmbr dier org masukkan k..tp x bek la..mengaibkan org jer....

syah:huhu..me too....

rifhan:ha..ko jgn x thu ape aku rase smlm..ptg smlm dlm kul 7 lbh akak aku amik..aku angkut smua brg2 aku..n bnda pling jht ak,aku cbt tikar getah tu half dr bilik..nsibla aku byr jugak beli tkr tu....haha..n last ak hempas pintu....thu xpe..name je fak agama..tp mcm x...menGong...

stuckindat3 said...

hehehehehe, bagus2 masih waras dan tidak terbawak2 dengan amarah kamu..so biarlah orang tak puas hati dengan kita, x semua hati orang kita boleh jaga, sebab saper pulak nak jaga hati kita??

nUr FaTiHaH.... said...

abg wan:btol2...so bersabar la ygterbaik...ingat nak sembur depan2,tp dlm blog jer bleh..sbb msih nak menjaga hati dier...kalo ikutkan ati jht..aish..malu dier org buat...wakaka

stuckindat3 said...

kalau abg wan akan memalukan dia dan akan sedia untuk dimalukan..sebab sekarang nie Allah bayar cash~hehehehe

nUr FaTiHaH.... said...

hahaha...
abg wan,org x seberani mcm tu la...xpela...org pun dh bis blaja dh..nantak la..jnji dier bhgie kan..huhuhu