Monday, November 9, 2009

kenapa??

kenapa aku rase aku sedih teramat sekarang?
knp org lain susah nak fahami aku??
kenapa aku je kena bersusah untuk orang lain??
knp aku je kena peka perasaan kwn2?
kenapa??
kenapa aku je kena jaga perasaan korang??
saat aku tgh rase buntu,down..xde sape nak peduli...
xde sape nak dtg bg smgt kat aku...
kcuali 2 org...
sue..ko bg smgt kat ak sjk mlm td..
fendi..thanks amik brt psl aku..
thanks sbb jd kwn aku...
moralnya disini aku dapat...
jangan terlalu buat baik untuk orang lain..
sbb x semestinya aku dapat ape yg depa dapat...
walaupun ak xda niat nak dbls sglanya...
tp phmla sikit ati kwan...
ati orang yg dsyg...
 so..mulai arini...aku mls nak berbuat terlalu baik..
mls nak pk orang lain dlu baik ak pk dri sendiri dlu..
jgn plik kalo ak dh jadi lain...
sbb korang yg nak ak jadi mcm ni....

p/s:korang tu refer kpd org t'tntu....

yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: