Saturday, November 21, 2009

hEpi + TensYen=kegilaan terhadap diriku....

ader kisah hepi n tensyen...
aku mulakan dengan yang hepi...
yg hepi...
dlm msg2 bz...ktorg luangkan mase kua bersama...
kami g beramai-ramai bermain boWling..
yeAy...
best melepakKan diri bErsama2....
samPai rase x mau balIk uKM ni..
huhu...
best...
plan dr awal just same2 ngn azie, izzati n aisyah...
then...
secarA x sengaja...
terYM cik an...
ak pun trus mengajak dier JoiN..
yeaY..
lg ramai lagi besT..akhirnyer...kami bukan ber4 je...
tp ber9...
aku,syah,zati,azie,rifhan,ace,dila,ipin n fendi...
pergi membaliNg bola kearah yg sepatUtnye..(bowlIng)..
hehe...best...ni antara pic2 smpat kami snap....



posing after penat membaling..ekeke..depan ampang bOwL...

aku yg penat..smpai xleh posing dengan baik..hehe...


kami mmg enJoy....


with ciK ann..nasib dier yg on YM pg2...leh djemput join skali....


2 kumbang diantara 7 bunga....


kami mmg ske merapu....hahaha..eskelator pun jadila....


ye...itu kisah hepi....
yg tensyen nyer...setelah berhari-hari aku doK melEpak kaT UkM ni..
penYelia TersaYAngku..ENCIK AZMI AZIZ....ckp..jmpe after raye...
huu..sabar2..hoPe Allah permudahkan segala urusan ku...
aku akan pulang kerumah pada keesokkan hari,...
huhu......
sekian....



yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

2 comments:

riefhan'sdiaries said...

syok2...best time ni...

nUr FaTiHaH.... said...

btol2...btol2 best la..nnt kite lepak g k...cyg cik ann..hahaha