Saturday, November 7, 2009

gUmbiraNye hati....

urm...
ber SMS ngn abah...
muahaha..topik utama...mintak topup(huhu..cian abah aku)

aku:salam..abah..tolong topup leh??
abah:ok, insyaAllah jap g abah topupkan
aku:trime kasih..abah jadi ke nak amik eya nnt?
abah:insyaAllah abah dtg amik..nak balik hari ape?
aku:urm..ok..rabu kot..sbb exam abis pagi rabu tu...cakap nak balik kg..dh gerak ker?
abah:ok....ni baru nak gerak....

muahaha....SMS terhenti setakat itu jer...dhtu x smpai 5 minit dpt msj dr easy reload...muahaha...topup dh msuk...

aku:abah,topup dh masuk...thanks...
abah:ok....

hihi...bertapa aku bahgia menjadi anak kepada ayahku..even dier susah ke pe..dier cube penuhi kehendak kami adik bradik...ni pic my dad mude2..hehe..lain glr....

muahaha...lain sungguh...ni aku snap dr lesen abah dlu..ekeke...
but...i luv him..luv him so much........






yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: