Saturday, February 20, 2010

:::malam terakhir dirumah:::

ni



huhu..
mlm ni terkahir tido kat umah untk CNY ni..
sok kena pulang ke sarang..
waaaghh!!...mls ...asyik mls je aku ni kan...ape nak jadi...
cuti2 CNY ni keje x j.x jalan..tp asyik berjalan la..
but...xdela ari2  berjalan...pth la kaki kan...
stat sbtu until rabu...
n hari2 ngadap laut..
n hari ke 5 br dpt mndi laut...yg lin tu menghabiskan mase bergambar n memancing with my femly...
g mandi laut...aku with my my BFF g teluk batik...pg2 lg aku trpkse gerak dr rumah..yela..depa smua kat perak...aku ni kat slgo...huh...sian depa tgu aku lbh krg sejam..pdn muke..main tipu2 aku lg...
n hari tu berlalu dengan enjoy skali...smpai2 g terjun laut dlu..dh x kire tghri...mmg stok mengelapkan muke la...dlm 4 lbh ktorg g lepak kat lumut..lepak minum2 ptg tepi laut..best glr...pekena aBC ngan laksa...with fries...kpd BFF aku..thanks 4 evrthing...korg smua sudi trn lepak ngan aku...aku syg korang forever...kdp sue n nono..hope kiter x benti dr jd shbt sejati...leh gelak2 bersame..ngis2 bersama...luv u all so much...n thanks kpd smua...cho,ewan,akim,onn,sue n nono yg stia menemani aku smpai nek bus..bus lmbt lak ritu..but...apepun...thanks....moga kiter jd shbt ke akhir hayat.....

kami besfren forever...
only u all...my BFF..





yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: