Wednesday, February 24, 2010

:::kesihatan yg kurang stabil:::

ye..
aku tgh sgt2 x sihat skrg....
aku kena berulang alik ke PK a.k.a pUsat keSihatan slame 5 hr...
sbb...
biala aku yg thu....
n skrg dtambah lg...
dengan selsema...sakit tekak....n demam......
dugaan ketika banyak kejer ni...
ye..
fatihah ko kena bersabar....
bersyukur....org ckp bile kiter sakit Allah akn ampunkan dosa2 kecik yg kiter wat...
amin..Thanks Allah...
skrg...
aku kena kuat...sbb kalo x kuat...semua x kan jadi ape...
kerja banyak tertangguh dahni.....
asaiment....
thesis...
tinggal sebulan je lagi nak belajar ni......
FATIHAH kuat............
ye..
i know dat.....
ya Allah...ko berikan kesihatan yg bek kepada aku agar aku dapat menyiapkan segala tugasan aku ini....amin......




yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

2 comments:

riefhan206 said...

take cre yer teha..ikut ckp dr..ape yg die suh ko mkn o pntg ke..ape2 la...jge kesihatan yer..

nUr FaTiHaH.... said...

huhu..
ok cik ann..
u pun sme k..
u pun jge diri yer...