Friday, October 9, 2009

SP da best....


next sem last for aku n kgkawan..waa...best ke sedih pun aku x thu..yg aku thu,pas bis je sem 6 segalanya akan berubah...
dunia belajar dah xde...dunia lain menjelmakan diri..smua akn jd lain..kengkawan yg akn pasti dirindui..kwn gaduh n smua2...sains Pembangunan student@ SP team mmg meninggalkan seribu 1 kngn...yg pasti drindui kiter smua...
aisyah..kwn baik ak diUKM ni..ak akn rndu kmu slalu syah...geng2 yg best..fendi,ayub,ipin...korg mmg sporting..ayub..kwn yg pnh rapat ngn aku dlu..ko mmg best even kdg2 menyakitkan ati..fendi,ko mmg kwn terbaik..byk tlg aku..thanks ye...IPiN..ko kwn gelak kami..ko yg x pnh serius akan aku ingt slalu....n geng2 SP yg lain..eja n zati..my team gosip2..ekeke...rifhan,dila,ace,fara n lain2 la..x lrt nak taip dh..hehe..korg mmg best...jgn lupekan aku eh...rifhan si kecik dlm kelas..sory,aku pernah anggp ko agk sombong..tp ko mmg sebaliknyer...x sgke kite leh jd kwn yg sempoi..hehe..syg korunk..love u all..u all de best.....

2 comments:

riefhan'sdiaries said...

haha..skng bru tau sape ak kn..ak xsombong..tp malu jer nk tegir org..huhu..nway ak pn nk say sory coz ak pn sme cm ko ..pnh anggp ko sombong..tp ko pn sbaliknye..so sempoi...yg pntg ati kte ni ikhlas..sbb tu org suke..haha..mmuji dri sndri...nway,,will miss u aftr dis..hope kte x lost cntct...itu yg pntg..haha

nUr FaTiHaH.... said...

hahaha..knp aku x pasan koment ko kat bwh ni..ekeke..papepun btol..yg pntg ati mau ikhlas..x mau combong2 k..event muke kiter mmg somboNG k..ehehe..insyaAllah..our memory kan..xkn pnh dlupe...