Friday, October 9, 2009

selamat ulang tahun ke-2 PERCOUPLELAN kiter...



ekeke..tajuk agak mengedik jer kan..tp btolla..smlm sbnrnyer hari ulang tahun kami...event sbg kapel jer...tp byk bermakne...pada tarikh ini la Si Dier melamar aku mnjd kekasihnya...8/10/07...tarikh keramat tu..sape sangke n aku pn x pnh sangke aku akn berkapel dgn my lup tu smpai skrg..2 thun dh..insyaAllah,kalo ada jodoh nak smbt ulang thun yg ke3 sbg tunang plak...waa..bestnyer...sbb next year kami dh bis blaja..x sbr nak grade same2..n wat pengetahuan smua, my lup aku ni la kapel paling lame aku..huhu...slalu aku mudah bosan..paling kuat pun 6 month only..but now...2 years dh..ekeke...sronok2...papepun kepada my Lup tu..selamat ulang tahun ke 2 perkapelan kita...smoga kasih yg dibina drestui,diredhai, dan kekal slamanyer..kiter syg kamoo sgt2....

adiah kecil dr dier...kecik tp bermkne..aku x mkn2 smpai skrg...huhu

No comments: