Wednesday, June 15, 2011

kawen owh kawen...~

title mcm aku nak kawen jer kan..hehe...tp btol..bulan 5,6,7 ramai gilerla yg anta kad undangan kawennye..smpai byk yg aku x g dr yg g....dr memember skolah rendah (sktg) mcm anith n ikhsan..ikhsan,lg x sgke glr..dulu time camping pengakap ske nyanyi2 tepi khemah dh kawen dh pun...cepat jer mse berlalu..papepun kpd kengkawan yg bakal n sudah berkahwin tahniah diucapkan...aku bile lg???soklan yg slalu kena dengar bile umur dh msuk 24 thn ni kan...bg aku biala mase dan jodoh yg tentukan..ader rezki Allah nak bg awal aku trima seadanya...sape x nak kawen kan??hehe...



4 jun rtu my BFF aisyah mse kat UKM ritu pun dah selamat jadi wife orang...serius aku lak yg sedih bile dengar tok kadi khutbah sblm akad nikah tu...psl tgjwb smua tu...tugas yg kena pikul sebaiknye..fuhh..mampu ke aku nnt kan???hope mampu la kan...tp walaupun sdh kwn sebantal ak dh kawen tp ak ttp hepy untuknye...malam terakhir aisyah sebagai bujang ktorg tdo together2..smpai 4 pg br tdo siapkan ape yg patut...tp alhamdulillah smuanya berjalan lancar...

si abg yg memakai spek...

next month plak...turn abg ak lak jd husband org..satu2 nye abg yg aku ader..insyaAllah majls sebelah perempuan 9hb 7 n sebelah kami 16hb 7..skrg ni tgh siap2kan skit ape yg patut utk wedd my bro...hope smua berjalan lancar la...x mau ader mslh...

pas turn abg aku tahun ni ader kah akan disusuli oleh aku?????
haha...nantikan la yer..kite merancang tp Allah menentukan...

No comments: