Friday, April 8, 2011

::semoga reZeki itu miLik aku...amIn::

ya Allah...Kau berilah yang terbaek utk diriku dan orang2 yg aku sayangi..berilah  hidayahMu, ilmu yg boleh diguna pakai, kesihatan yang baek, murahkan rezki kami, keluarga yang bahagia dan hati yang tenang kepada kamI dan Kau restui dan redhakan ape yg kami buat semoga kami menjadi hambaMu yang soleh dan solehah...amIn yg Rabbal Allamin....

aisshhh..sayu hati bile teringat masih yang kurang dlm hdp ni..tetapi aku tetap bersyukur kerana ini smua ketentuanNya...but, aku masih mengharap dapat menambah apa yang kurang dlm hidup ini..ilmu agama yang diamalkan, rezki utk keluarga aku..semoga rezki itu milIk aku...insyaAllah..amin..

1 rezki yang aku masih tgu..smoga aku dpt jawapan yang baek x lama lagi..amIn...



yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: