Thursday, October 7, 2010

::alhamdulillah...3 tahUn sudaH:::

salam readers...
pertama sekali aku nak memanjatkan kesyukuran kehadrat Illahi kerana memanJangkan JodoH kami...
esok, 8hb 10 genap la percintaan kaMi selama 3 TaHun...alHamdulillah..kami tempuh bersama wlupun seribu 1 dugaan yg dtg menjelma..kalo 3 thun dlu, mse2 mcm ni kami tgh dok ber SMS...n time tu bulan puasa..guna pUn awak sy lg...hehe..sweet..bile trgt cr dier propose ak utk jd temaN istimewa dier...wlupUn aku dh rase ura2 yg sesuatu bkal terjadi mlm tu, tp aku merilekskan diri jer..sje wat2 x pHm...

x sanGke 3 thUn kamI dh bercinta...insyaAllah, thun dpn kami merancang Ingin melaNgkah 1 step kehadapan lg...x kan nak bercinta lame2 kan..kamI x nak dikategori cintan2 mOnyet ni..kamI dh serius stat 1st day kaMi berkapel...

Doaku selepas setiap kali smyg tntg kami..
Ya Allah...aku bermoHon kepada Mu, jika dia (muhamad zaki izhar) iNi jodoHku..dekatkan lah dia dgn ku..percepatkan jodoh kami..restuilah kami...jika tidak..jauhkan dier dr hdpku...krna aku x yakIn utk menghadapinya..dan berikan kami jodoh yG baik jika kami tidak dpt bersama...aMIn...

kepada si dier chenta hati...
gmbr 1st date kite 
 
 gmbr pling latest kite

b ketahuilah..cinta syg, rindu syg, kasih syg hanya utkmu..tiada lelaki lain didalam hidup syg...wlupun mcm2 kita dh lalui, syg anggap itu hnya anasir yg cuba merosakkan hubungan kita...semoga kita bahgia selamanya.syg syg b spnUh hati syg...."MEMILIKU CINTAMU & DIRIMU ANUGERAH BUAT DIRIKU".. 
~ilysm~




yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: