Wednesday, September 1, 2010

::hari yg sedih bg insan2 tertentu::

salam readers..
saat ni ak msh dlm keadaan terkejut...
br mendapat kabar tntg kematian ayah kwn baekku...nor ain @ nono..
ayah dier yg ak kenal sjak kecil telah dipanggil Illahi...
ak trase bebal n sedih bile terkenangkan spttnya ak dh g lawat ayh dier yg skit..
aku balik bota rni...(sbb skrg dh x dok bota...dok slgo)..untuk anta adikku balik kolej, dhtu melawat jiran lame yg meninggal jugak pg td n balik umah lg 1....
aku lalu dpn umah dier td...tp ak x singgah..aku ckp dlm hati, jmaat t bile lik kg lg leh ajak su g lawat ayah nono...tp inilah dikatakan jodoh,pertemuan, perpisahan bkn dtgn kite...smua milik Nya...hmm...sedih sgt rasenye...sdh x dpt g melawat..sdh xdpt nak tngkan nono..sdh x dpt bg smgt kat dier..dier khlgn insan yg btol2 dier perlukan...buat noNo..ko kena kuat yer..eklas kan pemergian ayah ko....yg terbaek,doakan arwah dtmptkan dengan golongan yg beriman...ak thu, ko kuat....ak mintak maaf...ak x smpt g tgk ayah ko yg sakit...

urm..
aku sedih sangat..walaupun bukan saudara mara aku,tp ak dh kenal ayah dier sjak kecil2 lg..n ak ngan nono berkwan baek dh lame..ya Allah...suatu mase nanti, perkara ini akan terjadi kepada diriku dan smua hambaMu...Kau kuatkan hatiku ya Allah...sesungguhnya, aku tidak mampu untuk menghadapinya...AmIn...

buat arwah ayah nono@ encik nordin....al Fatihah...
amIn~~



yg mengepost n3, EyYa bLUrr...

No comments: