Thursday, May 6, 2010

::aku suke meNgemUkkan dirI:::

salam ptg kamis...
yes..aku akan menambah lg berat badan yg sememangnye dh berat ni..agagagaga...
mse time blaja sibuk nak bis blaja...dh bis blaja bosan lak..xthu nak ngadap ape lg skrg ni...dulu asaiment..stdy..skrg....FesBUk2...naek bosan ngadap lptop ni...hihi....
HuHU..kepada sesape terbace bLOg ni yg der peluaNg kerja..bGthu la akU..bosan seh....x payah kire degree..dpt keje ikut STPM ak pUn jadiLa...nak rase kerja N pegaNg duit sndiri...nak tabUr jasa kat mak aBah plak...nak beLI ape yg aku target......huhu..
semOga Allah membantu aku dalam pencarian kerja ni...aMIn.....
urm..alang2 dh mengepost n3 ni..nak tayang sikit gamBar last day with my geng2 kat UKm NUn...waahh...aku akan merindui kalian semua....n lebih kamu MuHaMmAd ZaKi izhAr...lOve u..miss u so much....huhu...




yg mengepost n3,
EyYa bLUrr...

No comments: